Novice

Sortiranje: Novejši / Starejši

KIG d.d. tudi letos na sejmu Intertraffic v Amsterdamu

28. 2. 2014

Na letošnjem sejmu Intertraffic Amsterdam, ki bo od 25.3. do 28.3.2014 bo imel KIG d.d. še večji in še boljši paviljon kot v preteklih letih.

Na letošnjem sejmu Intertraffic Amsterdam, ki bo od 25.3. do 28.3.2014 bo imel KIG d.d. še večji in še boljši paviljon kot v preteklih letih. Predstavili bomo najnovejši in celovit projekt VERESIS – sistem registracije vozil z integriranimi varnostnimi rešitvami, ki nadgrajuje izdelavo in dobavo avtomobilskih registrskih tablic. V več kot desetih halah bo razstavljalo več kot 1000 podjetij iz celega sveta. Prikazali bodo najnovejše inovativne dosežke in tehnologije s področja vodenje prometa, parkiranja, varnosti v prometu in prometne infrastrukture. Osrednja tema sejma je Smart Mobility, kjer bodo prikazane pametne rešitve s pomočjo sodobne tehnologije na področju mobilnosti v mestih ob hkratnem izboljšanju kakovosti življenja občanov.

Več

EUROSHOP Duesseldorf 2014

24. 2. 2014

Največji svetovni sejem vsega povezanega s trgovino je tudi letos postregel z jagodnim izborom razstavljavcev in novosti predstavljenih na sejmu.

In ena od njih je gotovo tudi Promosis, ki smo ga letos predstavljali na KIGovem razstavnem prostoru. Pogumna ideja je naletela na odličen odziv. Na našem razstavnem prostoru je bilo zato ves čas živahno, saj so obiskovalci želeli na lastne oči videti, kaj Promosis zmore. Odziv je bil v večini primerov navdušenje,  še posebej med projektanti in samimi lastniki trgovin, oz. verig trgovin.

Več

EGP uspešno prodira na francoski trg

07. 2. 2014

V letu 2013 je EGP povečal aktivnosti na francoskem trgu. Posebej uspešni so v prodaji embalaže za kozmetično in farmacevtsko industrijo. Z visoko kakovostjo in odličnim servisom so se s svojimi izdelki že po prvih korakih uspešno zavihteli tudi na strani eminentnih modnih časopisov, kot so: Elle, Glamour, Femina, Cosmopolitan in Marie Claire.

Novo pridobljene reference jih vodijo še dlje. Tako so, kot svojega kupca, pridobili svetovno znano podjetje, ki je s svojimi izdelki prisoten tudi na slovenskem trgu.

Strokovna ekipa, poznavanje zahtev trga in postavljanje višjih standardov storitev, je prepoznaven način delovanja EGP-ja.

Več

EGP - prvo grafično embalažno podjetje v Sloveniji, ki je pridobilo certifikat za mednarodno priznan standard varnega proizvajalca embalaže

05. 2. 2014

Zagotavljanje varnosti in kvalitete živil je eden večjih globalnih trendov, ki ga v podjetju EGP zaznavajo pri njihovih partnerjih in strankah. Zaradi vse večjega poudarka na zagotavljanju varnosti in kvalitete živil, se tudi embalažna industrija nenehno prilagaja trendom živilske panoge. Posledično pakiranje živil, zaradi vse večje ozaveščenosti potrošnikov, kot tudi zaradi vse višjih standardov, ki jih zahtevajo trgovci, nenehno doživlja spremembe. Z mislijo na prihodnost so v podjetju EGP vpeljali standard Global Standard for Packaging and Packaging Materials (v nadaljevanju standard BRC), ki ga je leta 1998 izdalo trgovinsko združenje iz Velike Britanije imenovano British Retail Consortium.

Britanski tehnični standard je postal osnova za ocenjevanje proizvajalcev blagovnih znamk. Standard BRC je mednarodno sprejet certificiran program kakovosti in varnosti, ki je  uveljavljen po celem svetu, v 20337 podjetjih (1073 prav na področju embalaže iz papirja, kartona). Glavne zahteve v standardu BRC se nanašajo na uvedbo sistema HACCP, dokumentiran sistem vodenja kakovosti in obvladovanje standardov okolja, procesov in osebja. Za EGP uvedba standarda BRC pomeni bistveno nadgradnjo zakonodaje in predpisov s področja, ki pokriva materiale in izdelke, namenjene za stik z živili.

V EGP so mnenja, da izbiro načina pakiranja ne določajo samo tehnologija in cena ampak tudi varnost izdelka za končnega potrošnika. Z uveljavitvijo standarda BRC, so prvo grafično embalažno podjetje v Sloveniji, ki se je odzvalo na trende v svetu. S certifikatom BRC so pridobili na konkurenčnosti, ugledu in prepoznavnosti. Ne le pri partnerjih iz živilske panoge, ampak tudi pri partnerjih iz farmacevtske branže in pri drugih, katerim je varnost izdelkov enako pomembna. Podprti s certifikatom BRC se bodo lažje uveljavili tudi pri partnerjih na tujih trgih, kar je skladno s strategijo podjetja.

 

Več

Donit Tesnit s prevzemom belgijskega podjetja do novih trgov in okrepljenega vodstva

30. 1. 2014

Podjetje Donit Tesnit, d.o.o., je konec lanskega leta prevzelo belgijsko družbo DISSeurope, ki se ukvarja s trženjem tesnilnih rešitev in prodajo tesnil končnim kupcem. Cilj nakupa je, da družbi združita moči in pospešita rast poslovanja ter izboljšata dostop do strateških mednarodnih trgov. Obenem se Donitu Tesnitu odpirajo vrata do številnih kupcev v industrijskem zaledju pristanišč Antwerpen in Rotterdam.


V okviru dogovora je Johan De Sloovere, ustanovitelj DISSeurope, postal novi izvršni direktor Donita Tesnita in bo odgovoren za nadaljnji razvoj in uvajanje poslovne strategije na področju tesnilnih plošč in industrijskih tesnil ter za povečanje prodaje na mednarodnih trgih in za dejavnosti trženja.


Zvone Hrovat, dolgoletni izvršni direktor, bo svoje delo nadaljeval na tem položaju in bo v upravi zadolžen za vodenje in poslovanje podjetja v Sloveniji,  pri čemer bo zagotavljal nadaljevanje kakovosti proizvodnje v proizvodnih obratih v Medvodah in Trebnjem. Poleg tega bo nadziral in koordiniral področja financ, kadrov, kakovosti in razvoja ter nekatere slovanske trge.

Več

Nazaj 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 Naprej