MSIN aktivno upravlja nepremičninske projekte, ki so v lasti družb iz našega portfelja, da bi izboljšal in optimiziral izrabo teh objektov.
Novice
KIG d.d. se bo predstavil na sejmu Euroshop
V času od 16.2. do 20.2.2014 bo KIG d.d. razstavljal na vodilnem svetovnem sejmu za trgovinsko opremo Euroshop v Düsseldorfu. Na sejmu bo sodelovalo preko 2.000 razstavljavcev iz 53 držav. Organizator pričakuje, da bo sejem obiskalo več kot 100.000 oseb, od tega preko 1.000 novinarjev iz 37 držav. KIG se bo prvič predstavil s ponudbo sistema za spodbujanje prodaje: PROMOSIS ( promoting shopping through interactive systems). S tem bo KIG prestopil okvirje dobavitelja trgovinske opreme in postal sodoben ponudnik celovitih in modernih rešitev.
VečDonit Tesnit s prevzemom belgijskega podjetja do novih trgov in okrepljenega vodstva
Podjetje Donit Tesnit, d.o.o., je konec lanskega leta prevzelo belgijsko družbo DISSeurope, ki se ukvarja s trženjem tesnilnih rešitev in prodajo tesnil končnim kupcem. Cilj nakupa je, da družbi združita moči in pospešita rast poslovanja ter izboljšata dostop do strateških mednarodnih trgov. Obenem se Donitu Tesnitu odpirajo vrata do številnih kupcev v industrijskem zaledju pristanišč Antwerpen in Rotterdam.
VečEGP - prvo grafično embalažno podjetje v Sloveniji, ki je pridobilo certifikat za mednarodno priznan standard varnega proizvajalca embalaže
Zagotavljanje varnosti in kvalitete živil je eden večjih globalnih trendov, ki ga v podjetju EGP zaznavajo pri njihovih partnerjih in strankah. Zaradi vse večjega poudarka na zagotavljanju varnosti in kvalitete živil, se tudi embalažna industrija nenehno prilagaja trendom živilske panoge. Posledično pakiranje živil, zaradi vse večje ozaveščenosti potrošnikov, kot tudi zaradi vse višjih standardov, ki jih zahtevajo trgovci, nenehno doživlja spremembe. Z mislijo na prihodnost so v podjetju EGP vpeljali standard Global Standard for Packaging and Packaging Materials (v nadaljevanju standard BRC), ki ga je leta 1998 izdalo trgovinsko združenje iz Velike Britanije imenovano British Retail Consortium.
VečEGP uspešno prodira na francoski trg
V letu 2013 je EGP povečal aktivnosti na francoskem trgu. Posebej uspešni so v prodaji embalaže za kozmetično in farmacevtsko industrijo. Z visoko kakovostjo in odličnim servisom so se s svojimi izdelki že po prvih korakih uspešno zavihteli tudi na strani eminentnih modnih časopisov, kot so: Elle, Glamour, Femina, Cosmopolitan in Marie Claire.
VečEUROSHOP Duesseldorf 2014
Največji svetovni sejem vsega povezanega s trgovino je tudi letos postregel z jagodnim izborom razstavljavcev in novosti predstavljenih na sejmu.
Več